Praha Jeruzalém

Izraelští levicoví aktivisté zahájili kampaň proti reklamě jednoho z izraelských mobilních operátorů, firmy Cellcom. Považují ji za nevhodnou, někteří dokonce za rasistickou.

O co v reklamě jde? Izraelští vojáci hlídkují okolo bezpečnostní bariéry a náhle jim na auto spadne míč. Kopnou ho přes zeď zpátky, ale míč se během chvíle objeví opět na jejich straně zdi. Rozhodnou se tak si s těmi za zdí zahrát fotbal a telefonem si k tomu pozvou další kamarády. Slogan v reklamě zní: „Konec konců, o co nám všem jde? Jen o trochu zábavy.“

A jak chápou reklamu levicoví aktivisté? Údajně „dobří“ vojáci se obávají toho, že by jim „monstrum na druhé straně zdi mohlo ukrást míč. Když se ale míč vrátí do izraelských rukou, zjišťujeme, že to monstrum není vůbec tak strašné a vlastně si chce s vojáky hrát – jaká radost.“ Aktivisté požadují okamžité stažení reklamy z vysílání.

A jak chápete reklamu vy?



13.07.2009 00:00 13Zdroj: Redakce Israel.cz