Praha Jeruzalém

[IMG R 10632]Výbor Ješa zahájil kampaň reagující na prohlášení Ehuda Olmerta o tom, že by celé území teritorií mělo být předáno Arabům. Výbor si pronajal billboardy, reklamní plochy na autobusech, vysílací čas v rádiu a reklamu na internetu. Sloganem kampaně je: „Judsko a Samaří je příběhem každého Žida.“

Výbor Ješa se v této nové kampani odklonil od relativně agresivního způsobu reklamy a snaží se získat sympatie veřejnosti jiným způsobem.

Nová reklama zmiňuje biblické příběhy a další příběhy židovské historie, které se odehrály na území, které je dnes označováno jako Západní břeh. Výbor se jako součást kampaně také chystá pozvat veřejnost během svátku Sukkot na Západní břeh.

Výbor Ješa plánuje do budoucna vytvořit na Západním břehu turistická centra, jakým je třeba Davidovo město v Jeruzalémě. Turistická centra by na Západním břehu měla vzniknout v Tel Šilo, Susii a v Guš Etzion.

Druhá část kampaně bude zahrnovat také aktivity na univerzitách.

05.10.2008 00:00 5

Líbil se Vám článek? Sdílejte ho tedy se svými přáteli! Případně děkujeme za Vaši štědrost…
Další možnosti najdete na stránce podpořte nás.

150 Kč
350 Kč
1500 Kč
Jiná částka